(Hé - Pé: 8:00 - 16:00)info@cdrmarket.hu

Reklamációk

Vásárolt tőlünk nyomtatópatront, és úgy érzi, hogy valami nincs rendben?

Tehát először próbáljon meg átnézni néhány tippet, lásd. alább, mi lehet a probléma, és ha ez nem segít, itt egy világos és tömör áttekintés található arról, hogyan lehet az árut igényelni tőlünk.

Tehát először ellenőrizze:

  1. Valóban a vásárolt patron tartozik a nyomtatóhoz?
  2. A megjelenés és a leírás megegyezik az eredeti tartalommal?
  3. Eltávolította az összes sapkát, lezáró szalagot stb.

Ha minden rendben van, és a probléma továbbra is fennáll, ideje panaszkodni az árukra.


Ha regisztrált velünk, akkor csak néhány kattintással elkészült.

 1.A bejelentkezés után kattintson a Fiókom elemre

 

 2. Válassza a reklamációk lehetőséget

 

 3. Válassza ki az igényelni kívánt árut

 

 4. Töltse ki az igényelt árukra vonatkozó adatokat

 


Ha még nincs számlája nálunk, az még mindig nem bonyolult.

 

 

Küldje el a kitöltött űrlapot panasz az áruval együtt címünkre::

CDRmarket

Papírnická 4
Plzeň
326 00
Cseh Köztársaság

Miután panaszt kapott, mindig igyekszünk mindent a lehető leggyorsabban kezelni, az Ön megelégedésére.

Ha bármilyen kérdése van, írjon e-mailben reklamace@cdrmarket.cz