Vásárolt tőlünk nyomtatópatront, és úgy érzi, hogy valami nincs rendben?
Tehát először próbáljon meg átnézni néhány tippet, lásd. alább, mi lehet a probléma, és ha ez nem segít, itt egy világos és tömör áttekintés található arról, hogyan lehet az árut igényelni tőlünk.
Tehát először ellenőrizze:
Ha minden rendben van, és a probléma továbbra is fennáll, ideje panaszkodni az árukra.
1.A bejelentkezés után kattintson a Fiókom elemre
2. Válassza a reklamációk lehetőséget
3. Válassza ki az igényelni kívánt árut
4. Töltse ki az igényelt árukra vonatkozó adatokat
Küldje el a kitöltött űrlapot panasz az áruval együtt címünkre::
Papírnická 4
Plzeň
326 00
Cseh Köztársaság
Miután panaszt kapott, mindig igyekszünk mindent a lehető leggyorsabban kezelni, az Ön megelégedésére.
Ha bármilyen kérdése van, írjon e-mailben reklamace@cdrmarket.cz