Hogyan nyomtassa ki címcímkéit az e-üzlet csomagolására?

Ha saját e-üzletét tervezi elindítani, vagy már beállította, határozottan gratulálok és ujjaimat keresztbe tartva tartom, hogy az üzlet úgy működik, ahogy kellene. Ha a többi e-üzlet 99% -ához hasonlóan fizikailag elküldi az árut vagy a terméket, akkor határozottan az egyik szállítót használja. A Cseh Köztársaságban a legnépszerűbbek között minden bizonnyal a Česká pošta Zásilkovna, a PPL, a DPD, a GLS és mások. De mindegyikben van egy közös dolog. Mindenki azt akarja, hogy a csomagoláson ragaszkodjon egy címkéhez, amely tartalmazza az ügyfél címét, címét, a kézbesítéskor használt készpénz összegét és egyéb információkat.

És ez vezet az ügy középpontjába. A legegyszerűbb módja annak, hogy ilyen címkét készítsen?

 

1) Nyomtasson sima papírra, és öntapadó ragasztóval ragassza fel

 

Ha valóban csak néhány csomagot küld havonta, akkor ezt a lehetőséget használhatja. Egyszerűen nyomtassa ki a címet normál papírra, és nyomtassa ki. Akkor vesz ollót, vezetékes szalagot és… És valószínűleg magadnak érzi magát, hogy nem egészen professzionális, és a bála rögzítésének unalmas munkájának köszönhetően elég időigényes.

Másrészt viszonylag olcsó megoldás, és szinte mindenkinek van egy szabványos tintasugaras vagy lézernyomtatója a nyomtatáshoz.

Tetszik ez a megoldás, vagy inkább egy jobb megoldást keresünk?

 

 

 

 

2) Öntapadós címkék A4-en

Határozottan azt akarja, hogy az eredmény jobban néz ki, és könnyebben tapadjon a csomaghoz. És ő is jól tartotta a csomagot.

Sok e-vásárló már elindította ezt az utat, és ha nem nyomtat napi tucat címkét, ez az opció biztosan elég hosszú időn keresztül megfelel Önnek.

Ez az opció olcsó, és a szokásos tintasugaras vagy lézernyomtatónak köszönhetően a beszerzési költségek nem túl magasak.

Az öntapadós címkéket A4-re helyezik 4db, 8db vagy 16db méretben. Mindig attól függ, hogy milyen méretű a szállítója tőled kíván. A szokásos méret 10x15 cm volt, de például a Mailroom számára határozottan elegendő a 10x13cm vagy annál kisebb méret.

Hátránya, hogy mindig a megfelelő helyre kell jutnia a papíron. És ha gyakrabban kevesebb címkét nyomtat, az szintén nem ideális. Az összes címkét egyszerre kinyomtathatjuk a gyűjtemény előtti délután. De mi addig? Van-e csomagja az egész raktárban, és rögzítse, hogy kinek szól?

 

 

3) Öntapadós címkék tekercsekben

Az e-üzlet valóban elindult, és napi tízereket vagy akár százokat küld? Gratulálok még egyszer.

De mi lesz a címcímkével? A nagyobb mennyiség egyszerre várakozása, majd kinyomtatása már nem olyan kényelmes. Ha nem azonnal csinálja a címkét, akkor a csomagok körülötte gördülnek, tévedsz stb.… Ez határozottan nem ideális.

Itt az ideje a professzionális megoldásnak. Címkenyomtatók. Ezek olyan nyomtatók, amelyek csak tekercsekben lévő címkékre tudnak nyomtatni, semmi más. De nagyon gyorsan meg tudja csinálni. Minden címkét külön. És ami a legfontosabb: nincs benne tartalom. Tehát ezek a nyomtatók INGYEN nyomtatnak (igen, igazad van, kevés energiát esznek, tehát nem teljesen ingyenes). Hogyan működik, azt a következő részben ismertetjük: Miért nyomtatnak egyes nyomtatók patron nélkül. Csak speciális öntapadós, hőérzékeny címkékre van szükségük.

Még ezzel a megoldással is kiválaszthatja a hordozó ideális méretét, és megtakaríthatja a papírt. Természetesen, minél kisebb a címke, annál olcsóbb lesz. Ismét többé-kevésbé szabványos 10x15 vagy 10x13 cm méretűek. A legtöbb szállító belefér ezekbe.

Ez a megoldás ezért nagyon olcsón használható. Előnyös a nyomtatás sebessége és kényelme szempontjából.

Kisebb hátrány a címkenyomtató megvásárlásának kezdeti beruházása. Mintegy 5000-nél nagyobb, - magasabb. Tehát láthatja, hogy nem is olyan rossz, és az előnyök meghaladják, tehát hamarosan kifizetődik.

 

Ha valamelyik megoldást szeretné megvalósítani, ne habozzon, hívjon vagy írjon. Az ügyfelek számára mindig a legkedvezőbb megoldást tervezzük. Örömmel tanácsollak.

 

Sok szerencsét az e-üzlettel kapcsolatban.

 

 

Denis, CDRmarket.hu