+36 19989242 (Hé - Pé: 8:00 - 18:00) info@CDRmarket.hu

Gyakori kérdések FAQ

  • Érdekelne egy áru, amely nem található meg az e-shopban. Tudják biztosítani ezt nekem?

Biztosítani tudunk önnek bármely nyomtatóhoz való tartozékot. Hivjanak minket a +3615507399 telefonszámon, van irják meg kérdésüket az obchod@CDRmarket.hu e-mail cimünkre, és mi elküldjük az összes lehetőséget.

  • Honnan tudjam, hogy milyen tonert/patront rendeljek?

A leggyorsabban úgy elérhetőek a termékeink ha a kezdőlapunkot a keresőbe irják a keresett terméket. Ha a kereső nem találja a kívánt terméket, lépjen kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailben.

  • Milyen jótálást kapok az önök termékeire?

Az összes termékünkre 2 év jotálást biztosítunk.

  • Mi a teendő ha a megrendelt áru kézbesítése túllépi a kiszállítási időt?

Vegyék fel velünk a kapcsolatot, és máris utánanézünk a hibának.

  • Mi a teendő ha a toner porzik?

Ez egy tipikus technikai hiba, melyre érvényes a reklamáció. A hibás tonert, csatolva a hiba leírással küldjék vissza. 

  • Muszáj regisztrálnom?
    A e-shopunkon való rendeléshez nem szükséges regisztrálni, de ajánlott, ha nem szeretné minden megrendeléskor megadni az adatait.
  • Mi a teendő, ha a megrendelt árut sértett csomagolásban kapom?

Jelentsék a sérülést a szállítónak és az átvételi protokolba jegyezzék be. Ha az áru a csomagoláson belül egyértelműen sérült, azonnal írja be a szállító társaság erre kijelölt dokumentumaiba a sérült áruról.

  • Lemondhatok a szerződésről?

Természetesen lehet. Ez a jogszabályban meghatározott 15 napos időszak. Az árukat használat nélkül, és az eredeti csomagolásban. Lásd az üzleti feltételeket.

  • Mi a szállítási idő a megrendelt árura?

A leggyakoribb nyomtató patronokból mindig tartunk raktáron megfelelő mennyiségben. Egyéb termékek esetén a szállítási idő általában két nap, de néhány kevésbé ismert típusúból lehet hosszabb.

  • Hogyan leszek informálva a szállitás menetéről?

Minden egyes lépést a rendelés feldolgozása után jött értesítő e-mailben ellenőrizhet.. Ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon.

  • Milyen szállítási lehetőségeket kínálnak?

Rendeléseink kiszállitását a DPD szállitói cégek biztositják. Ez mellett felvevő pontok is vannak több városban. További információkat itt talál.

  • Milyen összegű rendelésnél van ingyenes kiszállitás?

Ingyenes szállítás 29.990 Ft (áfával) felett. Ez az egyik legalacsonyabb rendeléshatár a piacon. Minden információ a szállításról és fizetésről itt.

  • Van lehetőség személyes átvételre?

Igen. Személyesen átveeti az árut az összes átvételponton egész Magyarország - Csomagkuldo.hu

  • Megoldható a számlázás állami intézményeknek?

Igen, Megoldható állami intézményenket pl. Iskolák,hivatalok, stb...

  • Lehet önöknél hagyni nyomtatót tisztitásra és szerelésre?

Igen, a technikusaink mindig gondoskodnak az önök nyomtatójáról. Ha a szerelés már nem lehetséges, vagy nem éri meg, szívesen segítünk egy új nyomtató vagy fénymásoló beszerzésében.

  • Hogyan értesülök arról, hogy a rendelésem megkapták?

Az összes rendelés után érkezik egy értesítő e-mail melyben értesitjük önt a rendelése felvételéről.

  • Okozhat problémát a nyomtatásban a patron/toner?

Hiba lehet, mint a nyomtató, mint a patron. Ezért nem egyszerű a válasz. Ebben az esetben lépjen kapcsolatba velünk, és minden esetben egyénileg megoldjuk a problémáját, hogy ön a minden esetben meglegyen elégedve.

  • Mi történik, ha nem veszem át a rendelést?

Ez esetleges szankciókat vonhat maga után, és megköveteljük, hogy térítse a költségeket (postaköltség, csomagolás, stb ...). Amennyiben a szállítmányt nem szeretné, hogy kézbesítsék, semmi sem könnyebb, mint nekünk elküldés előtt küldje el az információt e-mailben.

  • Nemtalálom a rendelni kívánt terméket?

Bár folyamatosan törekszünk, hogy javítsuk a keresőmotort és fenntartani a legfrissebb, találtaokat. De ha nem találja a kivánt terméket, akkor ebben az esetben hívjon minket, vagy küldjön e-mailt, és mi megtaláljuk önnek a megfelelő terméket.

  • Milyen hosszú a szállítási idő?

A készleten tartott terméket, feladott ugyanazon (munka) nap, amikor megkapja a megrendelést. Az összes termékeinket képesek vagyunk, 90% -ra következő napon. Néhány számos tipikus vagy régi típusú töltés egy lehetséges hosszabb szállítási idő. Ebben az esetben, akkor erről tájékoztatjuk önt.

  • Ez megbízott szállításon online áruházon keresztül történik?

Ha a megrendelés több mint 29.990 Ft. ÁFA, akkor a forgalom mentes. Ha a rendelés nem éri el az alsó határt, akkor számlázunk a szállitásért aszerint, hogy milyen szállítási módot választott.

  • Ha hibát vétek a rendelésben, esély van a javítására, visszamondására?

Természetesen. Mind emberek vagyunk, mind tévedünk. Mindenképp egyből vegye fel velünk a kapcsolatot ez ügyben, hogy még feladás előtt feltudjuk mondani.

  • Szeretnék mentesülni a törvényes határidőtől, hogyan lehetséges?

Erről, lehetőleg írásban, informáljobn minket valamint küldje az áruval együtt. Alternatív megoldásként, akkor is küldje el nekünk e-mailt lemondását. A visszaküldött áru muszáj sértetlen csomagolásban, sértetlenül és használat nélkül visszaküldeni.

Érdekelne egy áru, amely nem található meg az e-shopban. Tudják biztosítani ezt nekem?